من نویسنده می خوام
U kiss stories
من اینجا از u-kiss داستان می نویسم امیداوارم خوشتون بیاد
نگارش در تاريخ سه شنبه 4 مهر 1398برچسب: من نویسنده می خوام, توسط mina

 

سلام به همگی

خوفین خواستم بگم من یه نوسنده جدید میخوام که داستان بزاره

مهم نیست از دونگی جون یا هر کدوم از اعضای دیگه یا اصلا از یه گروه دیگه (ولی خوب u-kiss باشه بهتره)

هرکی خواست نطر خصوصی بده یا به ایمیلم mina.abdoli1998@yahoo.com ایمیل

بزنه ولی اگه نظر بدین بهتر من زیاد ایمیلمو چک نمی کنم

خوب فعلا



نظرات شما عزیزان:

sulli
ساعت19:23---8 مهر 1392
سلام میناجوووون وقت کردی به ماهم سربزننن البته خودم هنوزداستان نذاشتم اگه یه خرده ای صبرکنی حله اشکالی هم نداره بروداستان بقیه روبخونن باتشکرررر اینم ادرس galexygirls.mihanblog.com

mahtab
ساعت18:02---3 بهمن 1391
سلام اونی وبلاگت خیلی قشنگه من داستاناتو می خونم خیلی قشنگه توهم به من سر بزنپاسخ:سلام مهتاب جان ما اینجا دیگه اپ نمیکنین به این ادرس سر بزن ukissstories.mihanblog.com

mohammad
ساعت0:40---15 آذر 1391
سلام

میگم وبت خیلی عالیه مطالبش واقعا جالبه

من لینکت کردم

خواستی یه سری هم به وبم بزن
پاسخ:مطمئنی یه نیگا به مطالب کردی!!!!!!!!


حسن
ساعت20:04---22 آبان 1391
سلام وب خيلي قشنگي داري اي كاش منم توش لينگ كني اگر خواستي لينك كني با نام تجارت فناوري اقتصاد كشاورزي لينك كن بعد اكر زحمتي نيست با داخل وبلاگم نظر بده تا منم با افتخار لينكت كنم باشه اولين نيستيم ولي بهترينيم با ما به روز باشيد

mina
ساعت18:23---11 آبان 1391
منم از اون بیشتر خوشم امد
پاسخ:setarehash mano koshte


mina
ساعت17:05---11 آبان 1391
این چندتا قالبو یه نگاه بکن بگو کدوم بهتر سارا جون

http://template.pichak.net/pichak/08/

http://template.pichak.net/pichak/16/

http://template.pichak.net/pichak/33/

http://template.pichak.net/pichak/59/
پاسخ:16 az hamashun behtar bud uni


mina
ساعت21:39---9 آبان 1391
na baba hastam miyam farda sayad ghesmate jadid bezaram

sara
ساعت20:01---9 آبان 1391
salaaaaaaaaaaaaaaam mina junam....
che khabar....chand ruzie sar nazadi
kojayi delam barat tangulide????
....


sara
ساعت17:10---2 آبان 1391
saaaaaaaaaaaalam mina jan


webe kheili khubi dari..


manam mikham nevisande besham.....dastanam esmesh anti boy hast age khasti bekhuni tu webam hastesh......


age khoshet umad manam besham nevisande webet??????پاسخ:اره حتما

پاسخ:برات ايميل ميكنم كه چيكار بايد بكني اين ايميلت sara_bamiri@yahoo.com


سوبین
ساعت14:56---5 مهر 1391
سلام...خوبی میناجان؟؟؟فک کنم وبت مثل وب من تازه تاسیسه...اومدنتو تبریک میگم...منم داستان مینویسم...ازهمه ی گروه ها...راستی چرا بوی گلابی گندیده؟؟؟مدرسه که خوبه...من هنوز داستاناتو نخونم الان میخوام برم بخونم.منم داستان مینویسم واس همه ی گروه ها البته بیشتر سوپرجونیورچون عشق خودم دونگهه س.اگه قابل دونستی سری به وبم بزن خوشحال میشم اگه مایل به تبادل لینک بودی بم خبر بده.امیدوارم ازداستانام خوشت بیاد....ملسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: